Procesmanager [Netherlands]


 

$ads={1}

1 jaar met uitzicht op verlenging voor onbepaalde tijd Als je overtuigd bent van de meerwaarde van betrouwbare IT voor de zorg en medisch onderzoek, dan is een academisch ziekenhuis als het Radboudumc dé plek om te zijn. Wil jij ervoor zorgen dat we vernieuwingen in de IT nog beter en betrouwbaarder in kunnen zetten? Dan maken we graag kennis met je!

Als procesmanager ben je verantwoordelijk voor het goed laten functioneren van de IT-beheerprocessen van de afdeling Informatiemanagement (IM). Je zorgt dat de kaders duidelijk en bekend zijn, zodat medewerkers weten wat van hen verwacht wordt. Ook ondersteun je medewerkers bij de correcte uitvoering en zie je toe op de naleving van processen. Je rapporteert en adviseert hierover aan het MT van IM en aan de Quality & Compliance Officer. Binnen het team werk je samen met andere procesmanagers. Je primaire focus ligt daarbij op het incident managementproces, maar je vindt het ook leuk om je met andere beheerprocessen bezig te houden en bent in staat je collega’s daarbij te ondersteunen en vervangen. Als procesmanager met aandachtsgebied incident management kun je onder andere antwoord geven op de volgende vragen:
  • Worden incidenten correct geregistreerd en geprioriteerd?
  • Krijgt het oplossen van incidenten de juiste aandacht en zorg van medewerkers?
  • Leren we van incidenten, door de oorzaak te achterhalen en juiste verbeteringen door te voeren voor de toekomst?
  • Ondersteunt de registratie van het proces en de informatie in de CMDB het correct en efficiënt oplossen van incidenten en onderliggende oorzaken ten behoeve van problem management?
Indien nodig zorg je samen met de Servicedesk, beheerders, teamleiders en je collega procesmanagers voor verbetering. Als procesmanager sta je namelijk midden in de organisatie. Je helpt beheerders en teamleiders bij knelpunten en zorgt er op die manier voor dat het proces soepel (lean) verloopt, maar ook dat de naleving aantoonbaar op orde is.

Taken en verantwoordelijkheden
Als procesmanager heb je drie kerntaken. Als eerste ben je kaderstellend, doordat je de meetlat bepaalt waaraan onze processen en het werk van IM moeten voldoen, daartoe:
  • Volg je ontwikkelingen ten aanzien van IT-beheer en IT-governance en neem je deel aan in- en externe overleggen op dit gebied.
  • Verwerf je draagvlak bij management en medewerkers voor het proces.
  • Implementeer je standaarden, normen en richtlijnen.
  • Beschrijf je de verantwoordelijkheden, activiteiten en in- en output van het proces.
Als procesmanager ondersteun je bij de uitvoering van het proces door:
  • Implementatie- en verbeterplannen op te stellen voor het proces en de benodigde verbeteringen daarbinnen.
  • Teamleiders en medewerkers te ondersteunen bij de implementatie van het proces door de ontwikkeling van procedures, instrumenten en dergelijke.
  • Medewerkers te ondersteunen bij het volgen van de processen en ze te helpen verbeteren.
  • De uitvoering van implementatie- en verbeterplannen te coördineren en te rapporteren over de voortgang aan Quality & Compliance Officer en het management van IM.
Tenslotte zie je toe op de naleving van het proces, door:
  • Onderzoeken (audits) te verrichten naar de kwaliteit van het proces, waarbij je de uitkomsten vertaalt naar concrete toetsbare verbetervoorstellen voor het operationeel en tactisch management.
  • Informatie te verzamelen over de werking van het proces en hierover te rapporteren aan de Quality & Compliance Officer en het management van IM in dashboards en management rapportages.
  • De prestaties van het proces te evalueren en optimaliseren.
Werken bij het Radboudumc betekent dat je voorop loopt en samen werkt aan de gezondheidszorg van de toekomst. En er is meer. Onze secundaire arbeidsvoorwaarden mogen er namelijk zijn. Helemaal op jou afgestemd dankzij ons keuzemodel arbeidsvoorwaarden. In het Radboudumc krijg je het vertrouwen en neem je verantwoordelijkheid om het samen voor elkaar te krijgen. Zo kun je rekenen op:
  • Een bruto maandsalaris tussen de € 4.325 en € 5.919 (schaal 11) op basis van een fulltime dienstverband.
  • Per 1 november 2023 stijgen de lonen met 4%.
  • Een jaarlijkse vakantie-uitkering van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,3%.
  • Een toelage wanneer je op onregelmatige tijden werkt.
  • 168 vakantie-uren per jaar (23 dagen) op basis van een 36-urige werkweek.
  • De mogelijkheid om landelijk vastgestelde vrije feestdagen op andere dagen op te nemen.
  • Een vergoeding van 70% van jouw pensioenpremie. De rest van de premie betaal je zelf via je brutosalaris.
  • Korting op je zorgverzekering. Je kunt gebruik maken van twee collectieve ziektekostenverzekeringen: UMC Zorgverzekering en CZ collectief.
  • Jaarlijkse opleidingen, zowel vakinhoudelijk als op persoonlijk vlak.
Naast onze arbeidsvoorwaarden bieden we medewerkers ook verschillende andere aantrekkelijke faciliteiten zoals kinderopvang en sportvoorzieningen. Wil je meer weten? Bekijk ook eens de Cao umc. E-Health is ‘hot.’ Het Radboudumc heeft hoge ambities bij het leveren van persoonsgerichte en innovatieve zorg, het uitvoeren van onderzoek en geven van onderwijs en de vernieuwende toepassing van ICT daarbij. De afdeling Informatiemanagement (IM) is de interne IT-dienstverlener van het Radboudumc. IM wil voorop lopen in het realiseren van een effectieve en veilige ICT-omgeving voor zowel patiënten als collega’s. De kwaliteit van de IT-dienstverlening en informatievoorziening is voor IM core business. IM heeft het beheer van de IT-dienstverlening georganiseerd in processen, waarbij ITIL als standaard wordt gehanteerd. Het Bedrijfsbureau van IM ondersteunt IM bij de inrichting en uitvoering van de verschillende bedrijfsprocessen. Team Procesmanagement is binnen het Bedrijfsbureau verantwoordelijk voor de kwaliteit van deze IT-beheerprocessen. Als team willen we midden in IM staan en ons samen met beheerders en teamleiders inzetten voor de best mogelijke kwaliteit van onze IT-diensten.

Het Radboudumc
Onze missie is: to have a significant impact on health and healthcare. We willen vooroplopen bij de ontwikkeling van duurzame zorg: zorg die mens en milieu zo gezond mogelijk houdt, zinnig en betaalbaar is, en liever voorkomt dan geneest. Zorg die er ook nog is voor de kinderen van onze kinderen. Dat doen we in alle drie onze kerntaken: zorg, onderwijs en onderzoek. We werken innovatief, persoonsgericht en samen met anderen in netwerken.

Lees meer over onze strategie en wat werken bij het Radboudumc betekent. Onze collega’s vertellen je er graag over, #wijzijnradboudumc. Je bent een ervaren procesmanager die energie krijgt van samen werken aan verbeteringen en die het uitdagend vindt om te werken in een omgeving waarin niet alle paden gebaand zijn. Je kan je inleven in conflicterende belangen en prioriteiten. Ook ben je in staat om hierop in te spelen, door je doelen waar nodig aan te passen, zonder dat je daarbij de kwaliteit uit het oog verliest. Daarbij toon je persoonlijk leiderschap en eigenaarschap door verantwoordelijkheid te nemen voor het resultaat van je processen en door je te blijven ontwikkelen in je vakgebied.

Verder vragen we:
  • Hbo- of academische opleiding op het gebied van IT-management, of bedrijfskunde.
  • 3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Kennis van relevante (kwaliteits-)standaarden zoals NEN, Cobit, ITIL etc.
  • Certificeringen op het gebied van kwaliteitsraamwerken, zoals Lean, Cobit, en/of audit, zoals CIA, CISA zijn een pre.
  • Kennis van TOPdesk is een pre.
  • Heldere mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden op verschillende niveaus in de organisatie.
  • Een systematisch, ordelijke, nauwkeurige en resultaatgerichte werkhouding.
  • Een assessment maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.
Ook kandidaten die niet aan alle criteria voldoen nodigen we van harte uit om te solliciteren. Samen met jou bespreken we dan een ontwikkeltraject met aangepaste inschaling. Heb je nog vragen? Neem contact op met David Campbell, teamleider Procesmanagement, via 06 50 23 42 08. Voor solliciteren gebruik de knop ‘solliciteer’.

Is solliciteren nog een stap te ver, maar ben jij wel benieuwd wat het betekent om in deze functie te werken bij het Radboudumc? Neem dan ter oriëntatie eens contact op met de hierboven genoemde collega. Heb je een andere vraag? Bekijk dan onze pagina veelgestelde vragen.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال